Takenlijst 2003-2004
Uren |
Taken in 2003-2004 |
De taak houdt in: |
Wie het doet |
|
|
|
|
15 |
1. De melk Millinxstraat |
administratie, verspreiding, enzovoort |
Ineke |
3 |
2. De melk Cillershoekstraat |
administratie, verspreiding, enzovoort |
Liesbeth |
0 |
3. Apparatuur |
bijhouden
en hulp bij |
Stoffel |
0 |
4. Afsluiten -deur en hek kleuteringang |
achterkant dagelijks open/dicht |
wie het laatst daar is |
0 |
5. Afsluiten -zijdeur en hek dagelijks |
voorkant open/dicht |
wie het laatst weggaat |
3 |
6. Dependance |
aanspreekpersoon; algemeen |
Victor |
0 |
7. Audio-visueel lesmateriaal |
voor eigen groep dia's, cassettebandjes ordenen, inventariseren en bewaren |
jij zelf |
15 |
8. School-TV & video |
opnemen van TV-programma's en organisatie |
Jacqueline, Mirjam H. |
10 |
9. Bewegingsonderwijs en sporttoernooien |
-organiseren en begeleiden sportactiviteiten. buiten schooltijd -samen besluiten waar men aan mee doet. |
Mirjam H. Alexander |
6 |
10. Sportdag bovenbouw |
zie draaiboek Sportdag bovenbouw |
Nelleke, Hinke, Wilma, Jop |
6 |
11. Juffenverjaardag |
|
Astrid, Mirjam Z. Lucine |
6 |
12. Sportdag onderbouw |
zie draaiboek Sportdag onderbouw |
Janet, Lucine, Astrid, Mirjam Z. |
6 |
13. Pietenochtend |
|
Joyce, Mirjam Z. Janet |
3 |
14. Meegaan naar een sportactiviteit |
begeleiden buitenschoolse sportactiviteit (bijvoorbeeld Thor) |
Victor, Wilma, Hinke Jop, Jacqueline, Liesbeth, Gerry |
0 |
15. Documentatiecentrum |
- in de bovenbouw zijn nog boekjes - leer jezelf en leerlingen zaken opzoeken via de computer |
|
4 |
16. Handwerken en beeldende vorming |
- materiaalbeheer en voorstellen bestelling maken -wensen van teamleden inventariseren |
Jacqueline, Astrid |
2 |
17. Muson/Kinderboerderij en Blijdorp |
organiseren inschrijving lessen en contacten gedurende schooljaar |
Mischa |
5 |
18. VO-bovenbouw |
aanspreekbaar in het kader van Voortgezet Onderwijs en meedoen aan eventueel overleg of voorlichting |
Jacqueline, Wilma |
5 |
19. VVE-onderbouw/voorschool |
idem, meedoen aan bijv. overleg observatielijsten of overleg in kader van voor- en vroegschoolse educatie |
Cynthia, Ineke, Astrid, Angelique |
3 |
20. Goede doelen |
contact en organisatie goede doelen |
Cynthia, Cora |
2 |
21. Calamiteiten |
brandoefening organiseren in september 2003 |
Stoffel, Janet |
14 |
22. MR-lid |
drie teamleden in MR |
Astrid, Jop, Victor |
20 |
23. GMR-lid |
één van de MR-leden |
een van de MR-leden |
8 |
24. Schoolkrantredactie |
vier keer schoolkrant verzorgen |
Nelly, Ellie, Nursel, Audrey, Miriam D., Lucine |
10 |
25. Sinterklaas |
organisatie, inkoop, ouderhulp Sint Zie draaiboek Sint |
Joyce, Mirjam Z, Nelleke, Victor, Lucine, Mirjam H, Gerry, Ellie |
10 |
26. Kerstfeest |
zie draaiboek Kerst |
Cynthia, Wilma, Hinke, Janet, Astrid, Jacqueline, Cora, Jop, Miriam D., Rachel |
2 |
27. Oogstfeest |
zie draaiboek Oogstfeest |
Liesbeth, Mirjam Z, Mirjam H. |
2 |
28. Pasen |
zie draaiboek Pasen |
Liesbeth, Joyce, Mirjam Z, Lucine, Ellie |
5 |
29. Afscheid groep 8 |
zie draaiboek afscheid |
Mischa, Jacqueline, Mirjam H. |
10 |
30. Stagiaires |
begeleiding en aanspreekbaar zijn |
Ineke |
4 |
31. Schooltuinen |
contacten en organisatie |
Mirjam H |
6 |
32. Schoolreis bovenbouw |
zie draaiboek Schoolreis |
Nelleke, Victor, Hinke, Cora, Gerry, Ellie, Mohamed |
6 |
33. Schoolreis onderbouw |
zie draaiboek Schoolreis |
Lucine, Janet, Cynthia, Mirjam Z., Ellie |
2 |
34. Magazijnen |
toezicht op magazijnen |
Liesbeth, Mirjam H, Ellie, Astrid |
14 |
35. Wel en wee |
aandacht schenken aan blijde en droevige zaken |
Idelet |
10 |
36. Jeugdbladen |
aanmelding, verspreiding en administratie |
Ineke |
4 |
37. Boeken en CD/CD-ROM's aanbiedingen |
aanmelding, verspreiding en administratie |
Angelique, Keziban |
0 |
38. Werkweek |
voorbereiden/uitvoeren van werkweek |
Dit jaar niet |
10 |
39. Project |
coördineren van jaarlijks project |
Nelly, Angelique, Jacqueline, Mirjam H., Cora, Hinke, Lucine |
2 |
40. EHBO |
aanspreekbaar zijn bij ongelukjes en calamiteiten |
Idelet, Hinke, Ellie, Keziban, Miriam D., Ümüs |
0 |
41. EHBO-dozen |
controleren en tijdig bijvullen |
Mirjam Z., Anneke |
3 |
42. ICT-werkgroep |
coördineren van het computeronderwijs |
Jop, Rinaldo, Stoffel, Victor |
0 |
43. Plaatsvervanger directie/bouwcoördinator |
zie aparte takenlijst (nog niet klaar) |
Astrid, Cora, Jacqueline |
2 |
44. Orthotheek |
beheer en opzet orthotheek |
Angelique, Wilma |
5 |
45. Boekenweek |
thema boekenweek uitwerken |
Joyce, Nelleke, Angelique, Lucine |
10 |
46. Bibliotheek |
uitleen op woensdag van de schoolbibliotheek |
Audrey, Ümüs, Jagdeep |
16 |
47. Taakgroep leerkrachtvaardigheden |
visie omzetten in concrete aanpak |
Angelique, Jop, Nelly, Mischa, Ineke (toelichting) |
5 |
48. Notulen |
notulen in alle vakken doen |
Jacqueline, Idelet |
6 |
49. Voorleesvideo, is wel versleten ! (vervangen ?) |
beheer en uitleen van boeken en video's (huisjes) |
Keziban |
6 |
50. Prentenboeken |
de onderbouwbibliotheek beheren |
Angelique, Anneke |
4 |
51. Coördinatie OverStap |
ouderbetrokkenheidsproject Lezen in groep 3 uitvoeren |
Cora |
2 |
52. Vertrouwenscontactpersoon |
rol spelen bij vertrouwelijke zaken onderling |
Cora, Victor |
2 |
53. Klachtencommissie |
klachten van ouders in behandeling nemen |
Cora, Victor |
10 |
54. Taakgroep "Brede School" |
visie omzetten in concrete aanpak |
Mirjam H., Victor, Stoffel |
|
55. BIG/ZIG-groep |
elkaar steunen en helpen |
Allemaal |
6 |
56. Taakgroep Zorg |
visie omzetten in concrete aanpak |
Wilma, Angelique, Idelet, Stoffel |
10 |
57. Taakgroep ouderbetrokkenheid |
visie omzetten in concrete aanpak |
Janet, Astrid, Keziban |
6 |
58. Rapporten Lay-out enz. |
Afdrukken en verzorgen lay-out rapporten |
Jop |
3 |
59. BHV-er |
cursus gedaan, zie taken BHVer |
Janet, Jop, Lucine |
5 |
60. Hoop |
organiseren identiteitsbijeenkomst |
Cynthia, Liesbeth |
0 |
61. Te-laatkombriefjes uitdelen |
noteren van de laatkomers |
Nursel, Ümüs, Najiha, Audrey, Miriam D. |
20 |
62. Coördinatie overblijven |
regelen overblijfgebeuren |
Ellie |
6 |
63. Taakgroep feestcommissie |
cadeautjes, afscheid, borrels, teamuitjes |
Victor, Hinke, Mirjam H., Astrid, Wilma, Joyce |
4 |
64. Schoolfotograaf |
man te woord staan onderhandelen, dag zelf |
Jop, Ellie, Audrey |
De weektaak houdt in:
- op tijd beginnen
- afwassen en opruimen keuken
- koffie zetten voor eventuele vergaderingen
Doel: spreiding van verantwoordelijkheden en werkzaamheden
noodzakelijke invulling niet-lesgebonden uren
Na verdeling van de taken wordt ervan uitgegaan dat de desbetreffende persoon of personen initiatief en actie onderneemt/nemen.
Het overleg over de invulling hiervan gebeurt op werkgroepniveau; in de teamvergadering wordt over de voorstellen beslist. Het team heeft hier invloed.